2pac changes


åh den här låten är mysig. den får mig att tänka på när jag följde med eme och gittan till fjällen och åkte skidor. fyfan va dålig jag var men det var jätte kul :) tror jag var 14.
och vi hade en jätte mysig stuga. men värre var det med toan och duschen, de kröp tvestjärtar överallt där inne så varenda gång vi skulle göra nr 2 fick gittan köras oss nånstans där de fanns en normal toa utan djur i :P
vi mös på rummet med musik, gick på after ski flera ggr med live band och ragga på killar :P haha vi fick med oss några nr hem kommer jag ihåg. eme blev "tillsammans" med en och jag en haha. men den kontakten höll inte länge, vi slutade säkert snacka på msn och sms efter bara två tre veckor :P men kul och spännande var det.
aja, det var hur mysigt som helst iaf! skulle gärna göra om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0