äh, orka


nästan hela fam var på julbord idag, det var jätte mysigt och gott :)
innan julbordet ringde helena o sa att hon inte skulle åka till västerås för hon missat tåget o hitta ingen som kunde skjussa så då fråga hon om jag vela komma till henne efteråt o dricka. jag sa ja och hon skulle köpa med sig dricka från systemet. när vi sen skulle hem fick jag ett sms där det stog att hon var påväg till västerås ändå och att jag inte skulle skynda mig. JAHA? jag som trodde vi hade bestämt o dricka? o sen bara skiter hon i mig för hon fixa en bil o kunde åka ner. snällt...
men jag är väl inte lika viktig. mig kan man ringa när inte killen kan. jag är plan B. en jävla extra kompis som man kan strunta i om killen plötsligt finns tillgänglig.

aja. glöm de nu. har precis kommit ut ur duschen och ska äntligen få sova snart :)
gustav är ute. han skulle ta en öl med tomas. en?
och krogen skulle dom inte gå på. men vilken pub har öppet nu?
aja, skitsamma. godnatt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0