AVATAR !


det är GARANTERAT den BÄSTA filmen jag NÅGONSIN sett! <3
jag vill se den igen! och igen och igen och igen och igen! jag älskar den! <3
ni MÅSTE se den!!!!!
jaja, idag följde jag men mamma o pappa till uppsala. fick en klänning, ett linne och leggings :D längtar till sommaren då jag kan använda klänningen :D den är sjukt söt!

vet fortfarande inte vad som händer på nyår. vill på fest. vi får se hur det blir.
ska fråga malin igen om hon vill festa. men jag kan sätta 5000 spänn på att hon antingen säger "har redan planerat med mamma o pappa att jag och poppe ska dit och äta och fira" eller "jag och poppe ska bara va hemma".
jag berättar sen vad hon svarar ;)

igår var jag med eme på stan. fick en fin tröja av henne som julklapp <3 vi ska ses snart igen, vet inte när bara.

nu ska jag lägga mig ner o försöka titta på andra sidan häcken, om inte min fetmage blockerar synfältet :P är proppmätt! hatar att vara såhär mätt!
nu skulle de va gott med cola...







Kommentarer
Postat av: S.s

Hej <3 Har ni kommit på vart ni ska vara på nyår. Men ni kanske vill komma hit? De e vi o familjen från Åmål. Skulle vara trevligt. Ska prata med alla i morgon. PoK

2009-12-30 @ 02:59:04
Postat av: S.s

Ni får mer än gärna vara med oss <3

2009-12-30 @ 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0