Fetmage


hatar när magen ska blåsa upp såhär, jag känner mig som ett hus!
nu har jag iaf bestämt mig för att börja "träna". de finns mycket man kan göra, tex ligga på sidan och höja ena benet upp och ner några ggr och så lika med det andra (ida har lärt mig :P). sen kan man göra sit ups och armhävningar osv. det är gratis och det går att göra hemma! och jag som har så mycket tid "över". sen kan man ju sätta på en bra, hurtig låt som man kan dansa till, kanske när man städar? :P haha
och så fort jag får en laddare ska jag fixa musik till mp3n och börja gå ut och gå! det är mysigt och skönt.
nu jävlar ska jag lova mig själv det här!

imon ska jag va med helena. vi ska ut och gå har jag bestämt.
men nu ska jag sova. gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0