"Gå & bil musik"

fan jag MÅSTE köpa en "laddare" till min mp3 snart, min "laddare/överföring av låtar grej" blev antagligen kvar på kreta! blir tokig utan den! måste ha musik tillgänglig hela tiden annars är livet värdelöst.
hur många ggr som hälst har jag fått ett "ut och gå" sug och självklart mer nu när laddaren är borta! skulle kunna gå flera mil med hundarna och med musik i öronen men jag har inte kunnat för jag har inget batteri :( så det har inte blivit av.
det finns INGET BÄTTRE än att ut och gå eller åka bil med bra musik. men ut och gå slår allt! speciellt på nätterna.

här är dom bästa låtarna man måste ha när man är ute och går!:





självklart på högsta volym!
jag ryser!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0