Jag vill...

...ha sommar nu! :(
varma, ljusa sommarnätter! kompisar, alkohol, krogen, gå hem i soluppgången, eller kanske till nån efterfest, lagomt full, barfota, trevligt sällskap. fyfan va mys! grilla, sola, bada, åka båt.
det finns inget bättre än sommaren! GE MIG SOMMAR!!!!!!!!



den här sommren SKA vi ha fest på rullsand! grilla, dricka, bada och ha skit mys! JAG HAR BESTÄMT DET NU!
och det ska inte bara vara en gång heller, utan flera ggr! så less på att det aldrig blir av!
men nu SKA det bli av!
och alla får komma :D fan va kul om halva gävle kom :P:D typ. nä men jag ska verkligen styra upp det här nu.
kommer ihåg i maj, jag o helena hade festat o sen träffat en som hon kände som körde bil o vi ville med och vi åkte ut 6 pers mitt i natten och bara la oss på sanden och hade skit mys. några bada (fan va kallt :P) och vi andra bara snacka o så, men ändå va de fan den mest mysigaste stunden det här året! tänk när man har musik och dricka där då!
jag och eme följde med niklas och några han kände en gång, var flera år sen, kanske vid 04 eller 05. och fyfan va mys vi hade :D musik, trevligt folk, grilla och hade oss :D
SÅ NU SKA DET BLI AV!!!! flera ggr! Sommaren 2010 Rullsand här kommer vi!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0