kent <3

stackars dom som inte inte tycker om kent.
det är och kommer alltid va den mest speciella musiken för mig och jag kommer aldrig sluta lyssna på dom. har så mycket minnen med dom, både bra och dåliga.
alla deras låtar och album är bra men dom album som står mig närmast hjärtat är fan Hagnesta Hill, Vapen & Ammunition och Isola <3 inget slår dom! deras första album Kent och Verkligen har jag många minnen till från sthlm med älsklings ems <3 gud va vi spela dom skivorna om och om igen, även på nätterna!
sen har jag mycket minnen från sthlm med Hagnesta Hill och Vapen & Ammunition också, men mest från emes lantställe i furuvik :) vi gick med dom skivorna i bandarn inne i furuviksparken och bara mös, alla titta på oss :P
det kan låta konstigt och tråkigt men det är faktiskt dom BÄSTA minnena jag har!
men jag får inte glömma sommaren 2003 med malin heller, det är också mysfaktor gånger 1000! vi sov på dagarna och var ute och gick med olika folk hela nätterna :D vi åt i princip bara mackor, lyssnade på kent och skrev dikter haha :P gissa om jag såg blek och undernärd ut när jag börja gymnasiet :P
det kan också låta konstigt men det var en av dom BÄSTA somrarna den också! skulle gärna göra om det igen.
men det går ju inte, har så mycket ansvar och måsten nu. kan inte vara ute hela nätterna nu inte :P fyfan va hemskt egentligen :( dom somrarna kommer aldrig komma igen :( fyfan va deppig jag blev nu!
aja, det kommer komma nya minnen.

nu ska jag äta kladdkaka. jävla gustav som köpte ägg igår >_<



det här har jag varit med om :D FYFAN VA MÄKTIGT DET VAR!
fyfan vad jag rös, fyfan vad jag skrek!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0