Lingon


har så jävla ont och alvedon helvetet hjälper inte speciellt mycket. hatar den här jävla veckan! skulle egentligen ha gått till um i förra torsdagen för o skaffa p piller igen men då var det stängt. sen hade jag ju inte pengar heller :/ så det är bara o glömma.
men fyfan va skönt de va när jag hade dom tidigare! ingen mens och kände inga "biverkningar" :) dom var toppen! förstår inte varför jag sluta! kan man få skiten o förrsvinna så gör man ju självklart det. jag ska börja igen så snart jag har pengar för såhär orkar jag inte gå omrking varje månad.

nu ska jag titta på tv och dricka min varma choklad. kom precis in från promenad med hundarna.
och det snöar :D fyfan va mysigt! hade sån lust o gå en lång promenad men magen vela inte :( jag hoppas det snöar vid 10-11 också, då kan gustav följa med på en längre runda han med :)
det gjorde vi igårkväll och det var så mysigt.

imon fyller ida 20 år! fyfan va gammal hon börjar bli! ;P GRATTIS!!

nu är du ingen tonåring längre, nu är du vuxen och allvaret börjar på riktigt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0