Nyår!?

börjar få lite smått panik över vad jag/vi ska göra på nyår. inget är bestämt och bestämmer man inte nu så hinner alla andra folk bestämma saker och då kan man inte bestämma med dom :P
jag vill iaf festa! frågade malin igår om hon vela festa med mig (bara mig) för en gångs skull men då fick jag svar att hon låg på sjukhuset och kanske hade blindtarmen så henne kan jag räkna bort direkt. 
förra året var det lugnt, ida, annica, gustav och jag var i stugan och käkade och sköt raketer. det blir väl säkert samma sak i år med eftersom vi inte bestämt något än....  och helena ska vara med danne som vanligt och eme mår inte så bra just nu så hon ska inte festa. och hon ska förresten också vara med sin nya tjej. det skulle vara mysigt o få vara med henne på nyår, har inte träffat henne sen september tror jag :/
kanske kan tjata på helena o "skippa" pojkvännen EN GÅNG (allt jag begär) o vara med mig ist? som en kompensation för alla helger och veckor hon varit hos honom nu i ett halvår. får se hur det går, men tror inte hon går med på det.

känns så tråkigt att pojkvännerna alltid ska komma i första hand, eller det känns iaf så :( och att man bara duger och hör av sig när pojkvännen inte är tillgänglig... visst förstår jag folk som precis blivit tillsammans att man vill vara med den personen mycket och alltid, men efter tex 3 år behöver man inte sitta ihop varje minut som går. och även om killen är hemma och är "tillgänglig" så kan man vara med en kompis och låta han vara några timmar. han försvinner inte?!

visst har det funnits tillfällen som jag har sagt nej när nån frågat om jag velat hitta på nåt, men det tycker inte jag att man kan ta som ett försvar när en kompis säger att hon känner sig som en extrakompis. eller?

aja, nu blev det här ett gnälligt inlägg igen. imon ska jag ut till valbo med syster T.
och på torsdag borde jag gå till arbetsförmedlingen och bombhota dom jävlarna för o gå hjälp! klarar inte av att gå hemma mer. dom bara lallar runt där och säger åt männikor att dom måste söka jobb och vad för jobb, vafan det är väl inte nåt jävla dagis dom driver!? vi fattar väl fan själv att vi måste söka jobb!!
och inte en jävla hjälp med praktik, pengar eller kurser ger dom, så man har nåt o göra på dagarna, något att gå till, något att kliva upp till. nej, utan jag fick gå till soc om jag vela leva ett värdigt liv, tack och hej typ, lycka till, själv har man jobb så jag skiter i dig känns det som!
jävla idioter, jag skulle kunna peppra varenda en av er. (ironi)


Kommentarer
Postat av: ida

för det första så kan man inte sitta ihop med killen efter ett halvår heller ! vafan förstår dom första 3-4 månaderna när man är nykär men snälla någon gång lär man släppa taget ... och för de andra, dom som är sådär dom är så jävla osäkra på sina förhållanden så de finns inte! dom vet innerst inne att de kmr ta slut och det är därför dom är me dom jämt för att dom vill vara med dom så mkt dom kan tills dom går skilda håll ! är dina vänner så tkr jag du ska träffa nya som vill vara med dig utan att överväga först vad " pojkvännen gör " eller " ska göra " .. vänner går ALLTID först oavsett vad ! för vännerna finns där hela livet men gör inte killen !USCH va arg jag blir på sånt där !

2009-12-10 @ 01:28:28
Postat av: i

Kärleken är som en fågel.

Håller man för hårt dör den !



och det är PRECIS vad som kommer hända din " vänners " förhållanden om dom fortsätter sådär... plus att dom itne kmr ha nå kompisar kvar heller..

2009-12-10 @ 01:31:42
Postat av: Anonym

jag & N vet inte heller vad vi ska göra :( såg att de va fest på Engeltofa , så tänkte om man drog dit nån o för festa där sen drog till E. Men de kosta 500 kr så de blir väl inge sånt... men nå annat kanske vi kan hitta på om ni inte har nå annat för er ? / I

2009-12-10 @ 01:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0