Nyår !


snart är det nyår :D och jag har inte längtat såhär mycket till ett nyår/nytt år tidigare! det var isf längesen.
jag kommer va med gustav men vad vi kommer göra då vet vi inte än, men det lutar åt fest :D så jag hoppas på det. men det är inte därför jag längtar så mycket, utan jag kommer fira in 2010 som en början på mitt nya liv och glömma helvetes året 2009! det blir ett nytt år med nya möjligheter! glöm det som varit och kämpa på framåt! 
jag ska ha jobb så fort som möjligt och ett körkort innan årets slut! 2010 ska bli ett bra år!
jag hoppas jag kan hålla det nu :P är så dålig på att hålla det jag lovar. jag skjuter alltid upp saker. men jag ska försöka ändra det nu! :P

imon ska jag städa, som fan! nu jävlar ska det bli rent här! sen ska jag och gustav åka ut till valbo för o köpa julklappar och födelsedagspresent (jävla långt ord, skrev om det 5 ggr :P) vi får se hur mycket jag kan köpa för mina ynka 300 :/

men nu ska jag fortsätta kolla på grannfejden, sen sova. godnatt!
PS. är det nån som vill ge mig den där snygga, leopard tröjan från gina som julklapp så får ni gärna göra det :P skulle bli glad för den blå också :P och den svarta. allihop. men mest leopard tröjan :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0