Nyår ?

vad ska man göra då?
jag vill till en fjällstuga nånstans, men det är ju svindyrt vid nyår, men nån billig måste man kunna få tag i? skulle vilja åka dit med en massa pers och dricka, åka skoter och ha det mys :) fan va kul!
om det skulle hända så kanske tomas och hans nya tjej följer med och kanske helena o hennes kille, sen vet vi inga fler. men eftersom vi är så jävla sent ute så blir de säkert inget >.<!
så vad ska man göra då? ja, de blir väl stugan då i vanlig ordning. gustav och jag. om inte han ska festa.
jag hade kunnat festa men det är ju ingen jävel som vill! alla är ju så jävla kär och kan absolut inte kapa sig från pojkvännen >.< suck! är så jävla less på såntdär!

JAG LOVAR, när jag (om jag) blir dökär i nån jävel nån gång sen ska ni fan få smaka på er egen medicin! och jag ska va så jävla kär o lycklig och bara prata om honom och hur underbart vi har och hur kär jag är och hur bra vi passar ihop, att vi aldrig bråkar och att allt är så jävla perfekt hela tiden!!
hmmff! skit ner er säger jag, i vartenda förhållande finns det ett helvete! ni kommer bråka och avsky varann EN DAG va så säker! kanske inte imon eller om ett år men för eller senare kommer alltid ALLA förhållanden gå utför! det är få unnade som haft ett skitbra förhållande ända till slutet (av livet).
"njut av första året, sen går det utför!" brukar jag säga.

jaja, imon ska jag ner på stan med helena (helan). sen måste jag sy in ett par byxor, just nu kan jag dra upp dom till armhålorna! och så ska jag sola :D som jag inte gjort på..... ett år? det är bra det :D!
men nu ska jag äntligen bli brun och fräsch :) åtminstonde till nyår, sen blir jag white trash igen.



eller så ser man ut som henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0