Sjuk jävla dröm!!

usch :/ vaknade av att jag storbölade för det första.
kommer inte ihåg så mycket men jag hade tydligen dödat gustav och sen begravt honom här utanför.
det började med att jag kom hem, nån skjussa mig till porten sen kom emily (en jag gick på livsmedel med) och vi började snacka. sen ringde de i min mobil och en kille frågade om jag var intresserad av jobb och självklart sa jag ja. emily sa grattis och jag fortsatte in i porten. där inne var plötsligt bonzo och ozzy med (dom är med i varje dröm nu för tiden och varje gång rymmer dom och jag blir orolig). bonzo springer upp medans ozzy springer ner i källaren, sen ser jag hur en betong dörr börjar stöngas och jag förstår då att han kommer bli instängd och aldrig mer komma tillbaka så jag springer efter och får tag i honom. sen stängs dörren och jag kommer inte ihåg mer.
nu kommer vi till gustav :( jag kommer ut av nån anledning och ska öppna ytterdörren till lgh. när jag öppnat dörren är lgh stökig och det ör en massa jordspår i hela lgh. jag går runt och börjar "minnas" vad jag gjort (som om jag precis kommit ut ur psyket och börjat fatta vad som hänt, skit äckligt) och gustav är med mig bakom. jag börjar gråta och sätter mig i sängen. allt ser ut som i verkligheten här hemma, det är därför det var sånt äcklig verklighteskänsla osv. jag tittar upp på gustav och säger "du är död gustav", "ja" säger han. "men du skjussade ju mig hit, vem var det som skjussa mig hit då?" säger jag, "det var mamma" säger han och så börjar jag storböla. "varför är du här med mig, varför är du så snäll efter det jag gjort mot dig?" frågar jag, "men du är sjuk nina, du gjorde de inte av egen vilja, jag förlåter dig". "vad har jag gjort?! har JAG gjort det här?! mot dig!? varför?" frågar jag. men då var han borta. jag kommer ihåg hur jag gråter och går runt i lgh och tänker att här kan jag inte fortsätta bo, för många minnen, och jag måste sälja allt, varför är jag inte i fängelset? varför gjorde jag såhär? mot världens bästa och underbaraste person?! det kan inte vara jag, de måste vara nån annan. jag vill inte leva mer, hur ska jag kunna leva med det här på mitt samvete? hur ska jag kunna leva utan gustav? osv
sen hittar jag en massa bilder på oss, från gotland osv.

sen vaknar jag och storbölar :/ usch fyfan att man ens kan och får drömma såhär?!
värsta jag varit med om. och att det var i den här lghn också, med samma möbler och inredning. det gör drömmen sjukt verklig. jag vaknade och var tvungen att lägga mig nära gustav. usch.


nu måste jag fortsätta sova. imon vet jag inte vad som händer.

sen är det fredag och helg :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0