Sommar!

jag vill ha sommar NU! jag vill bada och åka båt, sola och festa. ljusa sommarnätter.
sknar alla gången eme och jag festa på hennes balkong <3 det var så mysigt! nu kommer vi inte kunna göra det nåmer för hon har flyttat till ett boende. vi får väl hitta nån annan balkong nästa sommar :P men det är fortfarande inte samma sak :( aja...
i början av sommarn hade man pengar också, runt 20-25.000 sparat. vart har dom tagit vägen?! jag har ju knappast supit bort allt på 3 månader! usch orkar inte tänka på det. mycket gick ju till gotland och kreta och massa grejor där osv. jag har LOVAT mig själv att aldrig "shoppa" upp mitt sparande så igen! jävla fitta!!
visst har man haft en sjukt mysig och rolig sommar <3 men det har inte riktigt varit värt det. nu har jag INTE ETT JÄVLA SKIT kvar! inte en jävla kronjävel. fyfaan :( usch va deppig jag blev nu.

men det är bara o glömma och börja om. JAG SKA SKAFFA ETT JOBB och jag ska SPARA!!! och jag ska ha ett KÖRKORT. det är prio ett nu. och fixar jag inte ett körkort under nästa år (2010) kommer jag hamna på psyk... hehehe okej, kanske inte :P men jag kommer bli grymt jävla besviken på mig själv iaf. för vad har jag uppnått det här jävla året?! INGENTING. bra nina! är du nöjd med dig själv?

såhär bitter har jag nog aldrig varit i hela mitt liv. usch va ALLT är skit! skit skit skit skit skit skit skit.

jävla skit att allt ska vara skit.

 

ja, är man negativ mot allt kan inget bli sämre.


*asg* gubben i gul tröja äger ju :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0