suck


jag vill göra något nytt. jag vill flytta härifrån. så less på gävle och de finns inga jobb. nu har ju ericsson stängt ner :( det var min ända och största chans till jobb också! livet ser mörkt ut.
jag vill åka till fjällen, till en mysig stuga i en eller två veckor. jag vill åka skidor och jag vill lära mig åka snowboard!
jag vill åka till thailand. och stanna där i 1-2 månader. men inte lämna ozzy här. han trycker jag isf ner i resväskan. fyfan va skönt om man kunde åka dit och bada och shoppa hela dagarna...

men ist ligger jag här. utan pengar utan jobb utan körkort och utan liv. bara o gilla läget. det kan ju inte bli värre iaf. om jag inte får cancer och pinas tills döds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0