Vet inte

jag vet inte vad jag hade tänkt med det här inlägget. kan inte sova för jag är inge trött alls och för att Ozzy är dryg. han gnäller och gnyr fast han precis varit ute o har vatten och mat, och när han äntligen tillslut gett upp då börjar kattjäveln ist :@ hon skriker, mjamar, springer runt hela lgh, klöser på allt hon kommer åt och är allmänt STÖRIG hon med! men henne får man inte tag i och hon fattar inte när man säger till, så man får stå ut med eländet! 
man ska inte ha katt. iaf inte jag. katter är dryga och dumma. jätte söta, men dryga och dumma. usch! jag ska aldrig mer ha katt! men om jag skaffar det (hemska tanke) ska den bo ute!

imon är det onsdag :D det är en okej-dag. för sen är det torsdag och det är en bra-dag! för efter den kommer fredag och helgen :D men fredag är ändå den BÄSTA dagen på hela veckan! den slår lördag för på lördagen har man ångest för att söndagen snart är där. och veckan. och måndagen och tisdagen. måndagar och tisdagar borde inte finnas! dom sover jag helst bort, HATAR dom. men efter tisdag är det onsdag igen, alltså en okej-dag :):P haha märks det att jag har tråkigt?

jaja, snart är det helg och vad ska man göra då? det spelar ingen roll för mig. vill iaf ha fiskmeny någon dag, det gör helgen! och bio skulle vara mysigt o kul, fast tror inte jag/vi har råd :(... ut vill jag också, senast vi var ut var vi på slick i en halvtimme, rätt så värdelöst alltså... ut till rullsand med hundarna vill jag också, gud va mysigt :) och till uppsala vill jag med men det kan inte gustav för han ska på firmafest på lördag. och vad ska jag göra då?! :(... jag får se vad som händer.

ja jag ska väl fortsätta kolla på 2 1/2 män nu sen sova. om jag kan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0