chihuahua på frambenen


jag skulle inte ha skaffat nå fiskar eller katter på facbook. får så dåligt samvete när jag inte orkar går in och mata och städa åt dom :/ vet inte hur jag tar bort spelet heller. fuck.

ja vad händer i veckan då? vet inte, har en del o göra som jag MÅSTE göra. men annars är det väl som vanligt, inte ett SKIT händer.
i helgen ska jag va med malin. kanske sova där. för poppe är borta. ja...

måste lägga in den här lilla gobiten :D ozzy brukar också göra såhär när han kissar, går på frambenen. det är nåt alla chihuahuas gör av nån anledning ^^ hihi. men den här lilla sötsaken gör det flera meter :O! ska filma nån gång när ozzy också gör det om jag är snabb och har kameran med mig.
men titta på den, snacka om att markera revir ;D 




Kommentarer
Postat av: i

snacka om kissnödig ;)

2009-11-25 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0