Framtiden

(varning, gnälligt inlägg!)

tänk om nåt kunde börja gå uppåt nångång ist för neråt.
tänk om jag kunde få ha lite tur ist för otur.
tänk om man kunde få jobb och körkort snart.
tänk om man kunde bli kär igen? ävom om det var i gustav...
:(

är så trött på att gå hemma, söka jobb hela jävla tiden och inte ha ett jävla öre till nånting!
varenda jävla dag är likadan! vakna, ut med hundarna några ggr, städa, ångest, göra mat, duscha, sova. läs det gånger 100 så förstår du vad jag menar... jävla skit liv!
jobb och körkort måste jag fixa själv, de gör ingen åt mig. men tänk om man kunde bli kär igen och känna den där pirriga, mysiga känslan. jag vet inte hur det är att vara kär längre... det är ju den mysigaste känslan som finns, om den är besvarad alltså.
jag är väl bortskämd eller nåt, som inte tycker att det jag har nu duger. vill ha det jag inte kan få. tror att gräset är grönare på andra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0