jobb


igår ringde lernia och fråga om jag fortfarande var intresserad för att börja på ericsson igen så jag kanske får jobb snart :D!! WIIE PENGAR! ska fan jobba julafton, nyår och helger då! ska spara så himla mycket pengar! :D härligt!

men idag har jag varit på ikea med systarna, köpte julklapp till gustav och ny gardin och doftljus. efter det tvätta o städa jag och sen träffa jag malin o vi käkade på mc donalds :D min älskade fisk meny :D fan va gott det var! sen har vi kollt på film och nu ska jag äntligen sova! har varit en lång dag. måste bara in till mina stackars fiskar på facebook först o mata dom så dom inte dör :(

imon åker bonzo till vet för att få vaccin spruta men annars händer det inget mer tror jag :/
vill ner till jc, dom har så mycket snyggt där nu, får se om malin eller helena vill följa med ner.

aja, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0