katrin om anna anka


haha. måste bara lägga in det här. hon är så klockren. katrin for president!

"Sen undrade reportern om jag tycker att man ska göra ny säsong av Hollywoodfruar eller rättare sagt om jag vill se mer av Kajsa Anka i tvrutan. Det vill jag naturligtvis inte. "Varför inte det då?", undrade reportern och jag ska ge ett lite mer utförligt svar här.

Ankan är en grottmänniska som står för det som har varit. Det uråldriga, omoderna och det tragiska. Ankan tycker att kvinnan ska vara beroende av sin man och även underkasta sig sin man. Ankan tycker att kvinnan ska snaska på sin mans kotte varenda morgon för att han inte ska vara otrogen eller lämna henne. Ankan lever på sin man, som en äcklig parasit lever hon på sin man. Om Pappaanka lämnar ankan så är hon inte mer än en polsk liten tattarunge utan utbildning, ekonomi, hjärna, diamanter eller skyddsnät. Då kan ankan ställa sig på gatan och snaska kotte bäst hon vill för att försörja sig själv för barnen kommer pappi ta hand om. Det får mig verkligen att må illa det här. All typ av beroende gör mig illamående. Tänk att vara beroende av en annan människa... Av en man... Herregud så omodernt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0