livet är hårt


snart helg iaf :D och på fredag ska jag ut med syster Ida, det ska bli intressant därför att vi aldrig brukar dricka/festa tillsammans. och roligt såklart.

lernia har inte hört av sig på en vecka nu. jag hoppas dom gör det snart annars dör jag :( jag behöver PENGAR!
jag behöver SHOPPA! jag behöver SPARA! och köpa julklappar såklart, men tror inte jag skulle få nå pengar förns januari eller nåt iaf eftersom det redan snart är 1 advent :/ om jag nu skulle börja nu i november.
jävla skit liv....

nu har jag gjort en kladdkaka igen. tror jag gör minst 2 st i veckan :/ inte så bra för tänderna men man får borsta noga! det är ju så jävla gott ju! :P

ne nu ska jag skicka iväg ett sms till ems.
fridens liljor! ciao.




Ozzy på weight pull träningen i söndags :)





Lortgris :P




Kommentarer
Postat av: syster i

hahaha va söt Ozzy va dååå !!

2009-11-18 @ 10:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0