onsdag


idag vet jag inte vad som händer. vill ut från lgh, ner till stan och fika. men har inge cash.

och helgen var väl kul. ut i fredags och hemma i lördags.
min fest gnista har slocknat förresten, det är inte lika kul längre. i fredags kände jag att jag hellre hade stannat hemma med en bra film, god mat och ljus. men det var trevligt iaf, huvudsaken.
i lördags mådde jag bra med tanke på whiskeyn jag drack. jag var hemma med hundar och pizza och gustav var på halloweenfest.
i söndags var vi hemma hos syster och gjorde mat.

i helgen vill jag mysa. på fredag vill jag käka tacos i stugan och kolla på idol.
på lördag vill jag ladda hem massa skräckisar och ha en stor skål med godis.
och på söndag vill jag.... typ planera/göra nåt av mitt liv?

 



underbara djur <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0