Önskar mig...


1. hårfön
2. akrylfärger, penslar och canvas tavlor att måla på!
3. blyerts faber castell pennor i olika styrkor och tjocklekar, stompfar (som man gör skuggningar av) och en eller flera block att rita i.
4. akustisk gitarr

fyfan va kul att ha riktiga grejer man kan göra något med! ist för att använda en ända tråkig blyerts på dåligt "halt" papper eller måla med dålig vattenfärg som är avsedd för barn typ.
 jag vill ha riktiga grejer att rita och måla på och med!
sen vill jag lära mig spela gitarr igen, har velat det sen jag var 14 nånstans och jag fick då låna en ett tag som jag lärade mig två låtar på och det var skit kul :D men sen.. sluta jag?
men nu vill jag ha en egen gitarr så jag kan lära mig fler låtar och bli bättre på :)

sen kommer jag inte på något mer... eller ja, jag vill ju självklart ha pengar till kläder, skor och smink men det kan man köpa när som hälst annars.
nu vill jag ist börja med ett intresse och göra nånting. jag tycker om att rita och har alltid gjort det och har länge velat börja måla med akrylfärger på sånadär tjocka tavlor. gud va kul :D!
så det vill jag verkligen ha.






Kommentarer
Postat av: S.s

målar matrial i julkappen???? Viste inte ens om att du gillade att rita o målade... (har typ bara kännt dig sen du föddes) ;P

Gitarr??? Kan du spela gitarr????????? Visste jag inte heller.. Ojj känner tydligen inte dig som jag trott. Fy på mig

PoK

2009-11-29 @ 05:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0