torsdag


idag har jag och malin varit ute och promenixat med hundarna i 3 timmar :) kändes bra.
imon ska jag städa och kanske gå lite på stan med helena, sen på kvällen blir det lite fest :)

och sen therese ang om förra inlägget om katrin så måste jag säga att ja, jag förstår dig. folk som inte tycker om barn kanske inte ska skaffa egna själv, så tänkte jag också förut. men bara för att hon inte tycker om barn behöver det inte betyda att hon inte kommer tycka om sin egna! jag tror hon blir en grym mamma när hon väl har ungen i famnen. inget sånthär emmel som inte säger till och bara glider utan någon uppfostring.

nu ska jag försöka sova, sov 3 timmar inatt och 2 nu på kvällen. va så jävla trött, men de skulle jag inte ha gjort för nu är jag rätt pigg :/
aja, fridens liljor!


Kommentarer
Postat av: S.s

Jaa ja hoppas verkligen de. Eller så går de åt helvete. Man kan ju hoppas på att hon kommer älska sitt barn. Hon kanske ska tänka efter lite innan hon uttalar sig om vissa saker. Tänk om barnet får reda på att mamma sagt senare i livet, inte så speciellt roligt.

2009-11-20 @ 08:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0