Älsklingar <3


det regnade på morgonen för någon dag sen och jag skulle ut med hundarna. vet ju att dom inte gillar regn eller tidiga morgnar men jag hade inte sovit nå bra på hela natten och vela ut med dom så jag kunde försöka sova mer sen. jag tar på dom koppelen, går ut, ozzy bara står och stirrar och bonzo sätter sig som honor gör och kissar ut allt på första bästa gräsplätt :P hahahaha det var lite kul. sen var det bara att gå in igen tyckte dom, för hur mycket jag än ryckte i koppelen så skulle dom in, punkt slut.
väl inne springer bonzo in i sovrummet och snor åt sig min sänghalva och kurar ihop sig blann kuddarna ^^ där fick han ligga också, inte kunde jag flytta på honom när han låg så skönt i en varm säng när han blev så kall och blöt ute :P
sen kom ozzy och han fick sova i fotändan. sen somna vi allihop med regnet smattrande utanför :P


Ozzy och Bonzo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0