helgen?


det har varit sagt i två veckor nu att de skulle va fest i helgen. jag har varit taggad och sett fram emot det men nu blir det inget. ist blir det nästa helg men då ska gustav ut så då måste jag stanna hemma med hundarna :(
hatar sånthär, nu har jag längtat och så blir de inget.
så vafan ska jag göra i helgen då? sitta hemma som vanligt antagligen. fuck va deppad jag blev nu.
om inte så kanske de blir en fika? med nån. JAG MÅSTE IAF UT KÄNNER JAG!!!!! så jävla fucking less på den här jävla lägenheten så jag kan spy!

färgade håret idag iaf. skönt.
har köpt ett par stövlar också så nu ser jag normal ut när jag visar mig bland folk.
visar mig bland folk? dom orden passade inte riktigt in, när gör jag det liksom?

lyssnar på amy lee och kikar in bloggar. ska sova snart. för ska upp imon när the voice börjar :D
(om typ 2 och en halvtimme)
det är min nya rutin, the voice och oboy sen ut med hundarna när det slutar vid 9.

  

hon är typ snyggast i världen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0