morgonpigg


eh ja. dom senaste dagarna har jag vaknat runt 5 och inte kunnat somna om. nu sitter jag i princip och väntar på att the voice ska börja (om en och en halvtimme).
ikväll blir de fest. och jag köpte AS HETA skor igår förresten <3 som jag ska använda.
ska också vika tvätten och göra fint här hemma. för gustavs skull. hade jag bott själv hade jag inte brytt mig.

tänk om man kunde få gå upp nu och gå till ett jobb. börja på ericsson igen. börja om en timme. tjäna pengar och börja leva normalt. det hade varit grejer det! :(
var in på facebook och såg att en tjej som jag jobbade med i mars/april ska börja där igen nu på måndag.
tänk om de kunde vart jag? kanske ska ringa lernia och kolla hur det går med jobb där nu... men vet inte hur/vad jag ska säga?
JAG BEHÖVER ETT JOBB!! jag går under här! jag behöver ericsson. där trivdes jag.
aja. vi får se hur det blir.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0