Ny vecka (och lite bilder)



ja-a. imon är det måndag ja. i helgen har jag inte haft för mig nånting, bara tagit de lugnt.
men på fredag blir det inflyttningsfest iaf tack och lov :D! jag börjar utveckla rötter i den här lgh snart.

imon, eller nångång i veckan, ska jag klippa ida ;P hoppas hon inte bangar nu, hon sa ju i lördags att hon vela!
ska snagga halva skallen och färga resten grönt, eller hur ;D niiiiice.

nä, nu lä jag sova så jag orkar upp imon när the voice börjar :D har dock ingen mjölk hemma så jag kan inte göra oboy -.- fuck.
men de löser sig?



snart kan man ju börja dricka varm oboy med mintu i :D


mysdag ute på havet för ett par veckor sen <3


ge mig tillbaka sommaren <3


<3


älskade bebis <3


det BÄSTA som finns <3


schnygg-Bozzo <3


en Bonzo-bebis :) (ca 2 mån)


schnygging (bara ca 5 mån)


schnygging (bara ca 3 år ;P)


vår 09 i stugan


teo och bonzo vår 09


bonzo sover


teo och bonzo sommar 09


bonzo med syskon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0