Det går.

det går bra nu. försöker att inte tänka och känna efter så mycket.

igår efter jobbet övningskörde jag hem till ida och niclas, det gick bra :) nu jävlar ska jag ha körkort!!
och idag har jag och ida vart hem till gustav och packat alla mina saker i hela lägenheten. eller ah, har liiite kvar och lite i källaren men det går snabbt att skrapa ihop. så imon när jag är ledig ska ida och jag hämta allt sen åka och köpa dubbelsäng till mig :) ska bli mysigt (men ensamt) att få egen stor säng. bara Jag&Ozzy <3
sen på kvällen blir det stugan med ida, niclas och mamma och pappa. kommer bli skönt att va där ute.

på lördag åker jag kanske till västerås till helena :) blir kul att träffa henne och se hur dom bor osv. sen blir det nog utgång på kvällen :) ida kanske vill följa med? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0