Dubbelsäng

i helgen köper jag antagligen en dubbelsäng. 6200 blir det bara och skit snygg är den!
och ska jag måla om i mitt gamla rum hos mamma och pappa till vitt och ha en lila fondvägg så jag kan leva där ett tag. just nu är det så mörkt och dystert och gustav all over the place :( :( de går inte....
sen ska tvbänk och databord ut så det ända som blir kvar är sängen, garderoben (om inte therese vela ha den) och tv:n.
ska köpa flyttlådor nån dag här nu också så jag kan åka hem till gustav i helgen och hämta allt mitt som är kvar. blir skönt att få det gjort :(

sen ska jag försöka fixa ett liv. synd att man inte hade a-kassa, då hade jag kunnat bott i en etta nånstans.

på fredag ska jag, ida och niclas va i stugan med mamma och pappa <3 de kommer bli skönt att va där ute, känns helande på nå sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0