Freeedaag


vad ska man göra idag? slutar halv 9 :/ vet inte.
aja, kanske får va med MIN POJKVÄN i helgen, hela helgen. alla andra helger har han ju festat. han skulle ha gjort de imon med men nu får han fan va hemma med mig för nästa helg ska han på kryssning!
han sa ju förra helgen att han är inne i nån kris, att han har fått panik och vill ta igen alla år som han inte festat eller skaffar nya vänner.
jaha!? tänker jag, de låter som att jag har varit ivägen för honom och hans liv så han inte kunnat göra det! schysst.
men om han känner sig så jävla instängd och mist flera år av sitt liv så kanske han borde fundera över varför han varit tillsammans med mig över huvudtaget dårå?
stackars min kille. som har förlorat så många år av fylla och nya personer att lära känna.
känns ju bra som tjej att få höra det.

aja. skitsamma. nog om det. han mena nog inget illa. men man funderar ju.

idag hämta jag ut min klänning från nelly iaf :D den var JÄTTE FIN! men måste sys in vid armarna men det fixar mamma ;P hoppas jag, jag vill inte visa mina armhålor sådär!
och nästa vecka kommer mina skor :D!
jag ska INTE använda klänningen och skorna tillsammans om ni tror det. euw?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0