Jobbigt :(

gustav och jag har en... "paus". kan man säga så? jag bor iaf hos ida hela helgen och vi får se på söndag hur gustav vill göra :( *nervös, orolig, rädd, ledsen*
det värsta som skulle kunna hända är att han inte vill ha mig mer, att vi gör slut och slänger bort alla år, att vi inte kämpar. men har han inga känslor för mig mer eller inte ser en framtid med mig kan man inte göra något åt det :( man styr inte över hur man känner.
det jag oroar mig mest för just nu är om han smsar med tjejer, träffar nån eller så :( men tror absolut inte att han skulle kunna ligga med nån eller pussa nån förns "dethär är klart" och han vet hur han vill göra. hoppas jag iaf :(

vill han ha tillbaka mig kommer jag verkligen satsa! för jag älskar gustav, vill inte ha nån annan! inte intresserad av att träffa nån ny heller :( och det blir inge mer fest, bara han och jag!
jag vet att jag har varit en elak, tråkig, dålig och okänslig flickvän, att jag inte förtjänar honom. så jag skulle inte bli förvånad om han gjorde slut :(

Förlåt Gustav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0