mår SKIT

jag har aldrig mått såhär dåligt tidigare :'( jag vill att allt ska va som förut!
jag vill sova med gustav, vakna bredvid honom, fajtas med bonzo om min sida av sängen, städa och plocka disk och mysa med film i vardagsrummet med tända ljus i hela lägenheten :'( jag vill ha vårat liv tillbaka!!!!
jag vill ha GUSTAV! ingen annan! :'(
jag såg en framtid med honom. hus och bäbis. en till chihuahua. han kommer bli en jätte bra pappa och sambo med nån en dag! vill inte tänka på att det inte kommer bli med mig :'( allt är som en mardröm!
jag kommer ALDRIG hitta en sån fin, bra och snäll kille igen :'( han är verkligen ett kap. skit snygg, snäll, rolig, mogen, seriös osv osv...
mitt liv är slut. jag har ingen framtid längre. för den var emd gustav. nu har jag inget kvar :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0