Säng

idag har jag köpt en säng till ida och niclas gästrum så jag kan få sova normalt här :P dom fick även en knallröd matta, blev skit snyggt! så nu har vi de jätte mysigt här Ozzy&Jag :) fattas bara en tv.
ska läsa lite tidningar snart sen sova, satan va trött jag är!

imon skulle jag vilja köpa hårfärg och ett par coola leggings jag hittat på bikbok, får ser hur det blir med det! sen blir det lite fest på kvällen. har egentligen inte sån stor lust men ett par breezer tar jag allt. absolut inte för många när allt är som det är just nu.

God natt!



Kommentarer
Postat av: S.s

Ja <3:a de gör du rätt i. Bara du tar de lugnt o drick INTE mer än 3 Brezzer

2010-04-24 @ 01:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0