Sitter här...

hos mamma. gustav festar med niclas och ida. imon ska han festa med. vad ska jag göra?
vill inte sitta hela påskhelgen ensam medans alla andra har kul och sen komma till jobbet och säga att jag satt och glodde in i väggen hela helgen... trodde gustav skulle va hemma med mig ikväll och ha mysigt men när jag kom hem från jobbet skulle han precis dra. sen får jag reda på att han bestämt för längesen att han skulle festa imon också! kul.
han kunde liksom inte va hemma med mig ikväll ist då eftersom han skulle ut imon? nej. mig lämna han här.
kan lika gärna sova över här för han ska ju ut imon också så då hamnar jag väl här imon med.
för vänner som tycker om att festa har man ju absolut inte! jävla nolifers!


Kommentarer
Postat av: S.s

Ska INTE dricka om du e sjuk, aBSOLUT inte. Sen skulle du ju blir nykterist efter sista gången du va ut. Dom kanske inte vill gå ut med dig eftersom du slår ut alla drinkar. O slår du ut deras så blir de så dyrt för dom ;P

2010-04-02 @ 08:25:41
Postat av: Rikardstella

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-06-03 @ 07:57:35
URL: http://rikardstella.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0