Slut

igår tog det slut. han visste fortfarande inte hur han kände så vi beslöt oss för att det var det bästa.
mitt liv är slut. jag vet inte vad jag ska göra :'( jag är inte hel utan gustav! jag kommer vänta på honom även om det skulle ta flera år. han är allt jag vill ha, den ENDA jag vill ha! han har ju alltid varit MIN :'(!
jag måste dit och hämta alla mina saker, det kommer bli jobbigt :'(
jag vill inte ha sommar i stugan utan gustav, jag har ingen framtid utan gustav, allt jag vet är gustav!
kommer inte ihåg ett liv utan honom, jag vet inte längre vem jag är, jag har alltid identifierat mig som gustav flickvän :'(
vart jag än går finns gustav där, jag kan inte sova i mitt gamla rum hos mamma och pappa för gustav finns där, jag kommer inte kunna sova i lillstugan som vi fixa så mysigt tillsammans för han finns där, jag kommer inte kunna va i stugan i sommar för han finns där.
saknar alla båtturer vi tog på sommarkvällarna och fiskade. saknar alla mysiga hemmakvällar och att sova i vår säng med hundarna. saknar vår längenhet och vårat liv vi hade :'(
men nu ska jag skaffa ett nytt liv utan honom helt plötsligt! hur ska det gå?  

Kommentarer
Postat av: Ida

Men ditt liv är inte slut pga en kille ! Och va fan ska du vänta på honom för när han inte vill ha dig ? Nu ger du dig , vet att det är skit jobbigt men säg inte att du ska vänta på honom. Vill han inte ha dig nu och ska hålla på med andra nu och sen kanske han vill gå tillbaka dig som han brukar göra så säger du för fan nej ! Låt dig inte utnyttas du är väl smartare än så! Och du som alltid vela ha egen lägenhet och inte bo med gustav som du skrivit förut kan ju göra det nu ... Jag vet att det är hemskt och bli dumpad av någon man älskar men tydligen så är inte han den rätta för då skulle det inte ta slut! Du känner bara så nu att du inte kan leva utan honom för du tycker om honom men det går över tro mig jag vet ! Sluta skriv på bloggen hur mycket du tycker om honom och att du ska vänta på honom hela ditt liv. Det behöver inte han läsa eller veta ! Du fixar någon som är bättre oavsett om det känns omöjligt nu men det klarnar snart upp. Allt händer för en mening :)

2010-04-26 @ 16:32:46
Postat av: S.s

Men <3 : à Vi vet att de e jobbigt nu men snart kommer du hitta dig själv, o du kommer att få egna o lyckliga minnen. Du blir starkare nu.. Du kommer att hitta en kille som du vill dela ditt liv med somkommer att stötta o hjälpa dig o älska dig för den du är, ni kommer att få egna lyckliga minnen tillsammans. Men just nu är de jobbig för oss alla, specillt dig o de vet vi oförstår vi. Men de kommer att gå stark ut ur de här o du kommer att älska igen.... Vi finns här för dig älskar dig i massor

2010-04-30 @ 09:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0