Hösten

snart är det höst, både mysigt och tråkigt.
tråkigt för att man är singel och bor hos föräldrarna, mysigt för att det blir mörkare och man kan tända ljus och kanske ha myskvällar med film med nån mysig person ^^
har ju 5st på G så det är bara att välja och braka ;)

lördags va kul, kusin cissi gifte sig :) sen blev det heartan en stund.
var relativt nykter, hade bara druckit max 3 öl och ett glas vin men det va kul ändå :)
träffade på stoffe, han vela att jag skulle följa med honom hem (brukar ju gö det) men jag sa nej. vilket jag ångrar nu :/
men när jag kom hem till therese satte jag mig på facebook och då kom R upp på chatten och började prata :)
så vi satt från halv 4 till 6 tror jag och snacka om allt mellan himmel och jord :) väldigt mysigt ^^!
så det blev inte så misslyckat ändå.

aja. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0