Jag vill

åka till kreta igen! det va så grymt mysigt! tänk att det är snart ett år sen vi va där :O den 10 sep!
fan va tiden går fort! då visste man inte att om ett år är man dumpad och fått veta diverse saker.
aja, jag vill åka dit igen iaf. ida, vill du följa med?

och så vill jag åka ut till skogen nu, gå omkring och släppa ozzy lös. känna lukten av hösten ♥
nu skulle man ha en kille med hund och ett hus. då skulle vi tagit promenader i höstskogen på dagen, sen gått hem och tänt ljus, gjort lasagne med fetaostsallad, kollat på film och bara myst. han, jag och hundarna ♥
sen hade man kanske skaffat barn, om killen kändes rätt att göra det med.

men nu lä jag leva i verkligheten.
nu ska jag plugga teori. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0