Less

jag är  less på att festa!
och jag vill inte va singel och ensam mer :@!
jag vill ha kille, körkort, jobb, hus, en till hund och barn nu!
yes, jag skulle kunna skaffa allt det nu hur konstigt det än låter!

festa varje helg på samma krog, med samma människor känner jag att jag inte prioriterar längre. det kan va kul ja, men jag vill något mer nu!
men jag är singel och enländig så jag måste festa! festa och komma ut. jag vet att man inte träffar killar när man är full och odräglig och på krogen, det är inte heller där jag letar! men skulle jag bara sitta inne och glo på tv och städa kommer jag ju inte träffa nån!

ÄSCH. jag ska sluta tänka och känna över huvudtaget! det blir som det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0