Moppe

ikväll och inatt blir det moppeåkning för malin och min del :D (haha mobbat, men KUL!) kommer bli såå mysigt!
har lust att åka ut till rullsand och glo lite. men det negativa är att det tar EN TIMME! det gjorde de sist vi åkte ut dit. men vi har inte bråttom iaf så det får ta den tid det tar :)!

hoppas det blir lika varmt och härligt ikväll/inatt som igår bara. då var vi på sommaryran och åkte karuseller :D precis vad jag behövde! och sen var vi ut med hundarna och gick i ett par timmar och tog en hamburgare på mc donalds :)

kommer ihåg när jag och gustav åkte moppe jämt förut. bara gled omkring överallt och ingenstans och jag satt bakom och kramade om honom. bara han och jag, solnedgångar och måsarna :P
det va så mysigt... saknar det :(...
saknar vårt liv vi hade och vår lägenhet också. när vi tände ljus på fredagarna, ladda ner en film, drack cola, gjorde världens godaste lasagne och fetaost sallad, mös med bonzo, sasha och ozzy <3 dom tiderna var livet det. och alla gånger vi åkte ut till skogarna och släppte dom lös och bara gick omkring....
aja :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0