Saknar

jag drömde om gustav inatt.
att jag träffade honom och bonzo med hans nya tjej, och HON höll i bonzo :(!! det va jätte jobbigt och jag mår skit dåligt än :(!

usch inget är kul längre. jag försöker tänka positivt och göra roliga saker men inget hjälper... allt jag tänker på är gustav, vad han gör, vilken tjej han är med idag och hur bra han säkert har det. han lever sitt liv och är säkert på g med nån och jag sitter här och vill inte ens prata med nån annan kille!
för att för mig är jag fortfarande hans! jag vill inte ha nån annan :( är inte ett dugg intresserad av att träffa nån annan kille!

hoppas det ändras snart :(

jag har min Ozzy iaf <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0