Saknar

saknar att ha nån :( saknar att sova bredvid nån och kramas. saknar att mysa och känna mig trygg och älskad (haha va töntigt det där lät :P)
jag känner mig mest bara ensam och sorglig nuförtiden. singellivet är värdelöst (iaf om man lever som jag).
men tyckte man om att ligga med nya killar varje helg, supa 3 dagar i veckan och flörta med allt som har 2 ben så hade ju allt sett annorlunda ut. 
eller tänk om man kunde ha nån på g, nån som man vet tycker liiite om en, nån som man kunde göra mysiga saker med och som det pirrar av att träffa eller känna att hjärtat slår ett extra slag när sms signalen piper, då hade de varit helt annorlunda också! klart den dagen kommer komma nån gång men just nu ser allt bara svart ut.
vet inte ens om jag verkligen vill ha det så just nu heller :/ vet ingenting....

malin säger att jag måste börja leva ut, flörta och ta för mig för att "jag är 23 år och singel!". och visst ska jag ju kanske egentligen göra de men jag känner inte för att dejta eller ha one night stands, bara jobbigt och äckligt. finns inget mysigt med det alls! jag är ingen singeltjej, jag tycker om att ha ett fast förhållande och komma hem till nån som jag vet att jag betyder nåt för.
men för att "få" ett förhållande tillslut lä man ju dejta såklart... med nån man gillar... och som gillar mig :/
aja, det kommer när det kommer. jag har inte bråttom.

har bara svårt att sluta tänka på en speciell kille just nu :( jag måste sluta tänka på honom först innan jag kan börja träffa andra killar känner jag! det är jobbigt och det kommer ta tid.... lång tid.

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0