Älskade Bonzo ♥

nu har jag börjat den långa vägen mot blont igen. det är orange just nu men till sommaren hoppas jag på att jag har en fin blond färg :) kommer inte ihåg när jag var blond senast! det kommer kännas jätte konstigt :P men kände att jag vela se lite "snällare och seriösare" ut nu så då blev valet blont :P men svart kommer jag ju garanterat bli igen sen nångång!




idag fick jag förresten träffa min ÄLSKLINGSBÄBIS BONZO ♥♥♥♥ :'D
efter hur långt tid som helst! tror jag träffa honom senast i somras, i juli nångång.
ÅH VAD JAG HAR SAKNAT MIN BONZO ♥!!!
efter att han lugnat ner sig fick jag stora blöta pussar över hela ansiktet och världens goaste kram :'D
SOM JAG HAR SAKNAT DOM DÄR KRAMARNA ♥♥♥
när han lägger framtassarna om en och man får gosa in hela ansiktet i bröstet :'D
och lukta på honom. då höll jag på att börja gråta!
det här kommer jag leva läääääääänge på :'D nu fick jag ny styrka!
ÄLSKADE, ÄLSKADE, ÄLSKADE BONZO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0