Deg

ja här sitter jag och äter muffinsdeg. ibland får jag crawings efter det och efteråt fetångest för att jag tryckt i mig det. sockerberoende? ja. ätstörning? who knows, gott som fan är det iaf.

idag har jag ringt och fixat så att jag får kontantkort från telia med samma nummer som jag har nu från 3 :) skönt att slippa abonemang! ska köpa idas mobil igen också, skönt att byta upp sig lite :P sällan jag får ta över hennes mobiler då :P men det är helt okej för mig, jag behöver inte värsta high tech mobilen som tex touch, usch hatar touch! så idas bli bra :)

vill börja simma på fjärran :) fan va kul! malin vill också så ska höra med henne om vi ska börja göra det snart :)

imooon ska jag sätta mig ner och ringa runt och söka jobb! JAG VILL HA ETT JOBB NU! jag känner hur understimulerad och rastlös jag är.
och sen kan jag skaffa egen lägenhet :D guuud va jag längtar efter min lägenhet!
teoriplugg ska det bli också, har köpt mer tester nu.

KÄMPA NINA!!!

haha:
jag kan, jag är bra, jag KLARAR det här!

liten kul intern grej som bara malin förstår :P HAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0