Förkyld

yeah. ovanligt nina!

i fredags hämta vi idas hund, i lördags låg ida, jag, ozzy och bozz hemma hos ida med finfrukost och piggilin :) medans niclas va ute och åkte skoter. sen på kvällen blev det lasagne :D va så jävla längesen jag gjorde min lasagne! senast jag åt den var säkert när gustav och jag va tillsammans, så det va efterlängtat och gott som fan!
sen tog man taxi mitt i natten till brynäs, men det var det värt ;) MYS. tror jag sov max 2-3 timmar den natten, sjukt slut och låg i sängen hela dagen igår. med cola :D

idag ska jag äntligen få köra min bil :D och på torsdag är det halkkörning! fuck va nervös jag är. tänk om jag inte klarar det? :/ fan va surt isf.

på fredag ska jag och malin käka nå gott, dricka och kolla på idolfinalen :D JAAAY!! min karl det där, så sjukt jävla snygg och bra på att sjunga att jag DÖÖÖR! han måste ju vinna! han är ju grymt mycket bättre än minnah.
sen hoppas jag på olearys efter de.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0