Känslor

fan va jag vill bli kär! saknar det där myset i soffan/sängen med en film eller till tvn innan man somnar, att sova med någon varje natt och hitta på saker med.
det känns som att jag aldrig har haft ett förhållande :O även fast jag bara varit singel i 8 månader. kommer typ inte ihåg känslan av att ha nån :/ det känns som att det alltid har varit såhär. och även fast jag vill ha en kille så vill jag inte, jag är fri nu och kan göra vad jag vill när jag vill vilket känns skit bra och jag trivs med det, men samtidigt vill jag ha nån hos mig som tycker om mig och som är bara min. saknar den där trygga, mysiga och härliga känslan av att ha nån :(

jag känner mig så jävla ensam ibland. bara jag var kär så hade allt annat kvittat. jag hade kunnat bo i en sunkig etta med ett skitjobb och låg lön bara jag hade nån som tyckte lika mycket om mig tillbaka (vill såklart ha råd med ozzy och mira också såklart ;P sen är jag nöjd haha)!

det känns som att jag aldrig kommer bli kär igen. det kommer bli jävligt svårt isf! och man ska inte tvinga fram känslor. jag ska verkligen vänta med att bli tillsammans med någon tills det känns riktigt jävla rätt! det får ta hur lång tid det vill för det ska abslout inte bli nå halvdant bara för att jag bara gillar killen. utan benen ska vika sig, hjärtat ska slå 1000 ggr snabbare och hela världen ska snurra!
ska det va.

snart nytt år och nya möjligheter :)
kanske hittar Honom nästa år, vem vet :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0