Körkort

JAG VILL HA MITT KÖRKORT NU!
mitt liv skulle bli så mycket lättare och ljusare då!
en tjejs blogg jag följer började plugga och köra för bara nån månad sen och gjorde halkkörningen för inte så längesen och hon fick sitt körkort idag :O IDAG! snacka om att vara en hejjare på att köra och plugga då :O
själv har jag hållit på sen maj typ :(
näe nu JÄVLAR ska jag råplugga imon och köra med pappa flera timmar flera ggr i veckan nu för nu ORKAR jag fan inte vänta mer!! 2011 SKA BLI ETT BRA ÅR ANNARS TAR JAG LIVET AV MIG.
jag ska ha körkort, lgh, jobb, mira? :P och förhoppningsvis en karl.

aja. från det ena till det andra. jag va på stan med malin idag. vi käka och shoppa.
köpte en klänning, en stickad kofta och en svart strumpebandshållare. inte för att jag vet varför jag ska ha en massa sexiga underkläder när jag inte har en kille att visa upp dom för men jag gillar att ha till hands iaf.
eller juste, jag ska ju snart börja med min nya karriär som hora så då behövs sånna saker!

BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0