Maaat

köttfärslimpa m potatis snart.
va i valbo med mamma och pappa idag, köpte en tröja, en kudde och ett par sjukt fina trosor, knallrosa/korall typ.
fredagen va jävligt trevlig :) JAY VANN :D sen blev de olearys och sen mc donalds.
halkkörningen i torsdags gick fint, skönt att ha den avklarad. nu blir det massa plugg och köra med pappa sen SKA JAG HA mitt körkort i vår!!

ååh :( är så sjukt rastlös och deppig :( vill ha jobb och en egen lgh :( och en kille som bryr sig om en :( börjat tänka och drömma om G väldigt ofta igen.... jobbigt :( men men.........
i senaste drömmen som jag drömde inatt träffade jag hans nya tjej som va ute och gick med bonzo. MIN bonzo :( det va SJUKT jobbigt :( sällan jag ska drömma om alla hans nya tjejer som är ute med bonzo hela tiden då!!

FAN VA DÅLIGT JAG MÅR! jag mår skit, rent skit nu för tiden :( :(




Kommentarer
Postat av: Anonym

drf kan du ta pittbullen som dom vill ha på foder :D <3

2010-12-12 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0