Ozzy ♥ rakhyvlar

vi hittar ofta ozzy med rakhyvlar i munnen, förstår inte vad som är så roligt med de? han kan ju göra sig jätte illa min älsklingsbäbis :( det är väl som ida och malin säger, han är självmordsbenägen :P HAHA!

aja. nyss solat, ska väl duscha snart. ida ligger i min säng och mamma på soffan
VAD GÖRA?!!?!?
blir väl kinamat, cola och film i min ensamhet ikväll.



SAKNAR verkligen tiden tillsammans med bonzo! dom ggr gustav var ute och söp eller var borta utan bonzo överhuvudtaget (vilket var ofta) hade jag, ozzy och bonzo riktiga myskvällar hemma ^^ då blev det god mat, cola och choklad, en massa ljus, film och datorn och en och en annan långpromenad också ^^ FAN vad jag saknar det :( :( :(

men en dag har jag min egna lgh med ozzy och förhoppningsvis mira :P och det kommer bli minst lika mysigt det också ♥ längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0