Snart nytt år!

det var den julen det. första julen utan G, det kändes faktiskt. lika som i midsomras, konstigt. aja.

nu vill jag ha imon för då blir det solning och förhoppningsvis PARTY :D!!
om exakt en vecka är det januari! FATTA :O nytt år! förhoppningsvis blir 2011 mycket bättre än 2010!
vilket jävla skitår det här har varit :( förutom att jag fick jobba på ericsson i ett halvår då!

skrev ju förra året vid exakt den här tiden att nästa år (det här året alltså) SKULLE bli ett bra år och jag skulle ha jobb och skaffat körkort innan året va slut. nu blir ju det lite svårt eftersom det är en vecka kvar på 2010 men jag är mer än halvvägs iaf! HEJA, HEJA! och jobb har jag haft, så det blev ju liiiite som jag vela iaf.
men ja, som sagt, det här året har bara varit pest och pina. både för mig och folk jag känner. året från helvetet helt klart! folk ha dött, folk har blivit sjuk och opererats om och om igen, och man får veta den ena dåliga nyheten efter den andra :( blivit arbetslös, dumpad och vart tvungen att flytta hem till föräldrarna igen. USCH!
JÄVLA SKIT ÅR.

men nu snart är det ett nytt år med nya möjligheter :D nästa år SKA JAG HA jobb, lgh och körkort!
sen en karl. och kanske mira :) sen är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0