Förlängt

jag har fått förlängt :) SKIT BRA eftersom jag verkligen behöver pengar!!

imon ska gustav iväg och fiska nånstans och kommer hem igen på lördagkväll. så när jag slutar imon ska jag hämta hundarna och sen hem och göra... ingenting?
vill festa och gå ut men ingen kan eller vill. roliga kompisar jag har, verkligen.

jag måste gå ner i vikt, eller vikten skiter jag i men jag måste göra nåt åt denhär slappa, feta magen jag har!
armarna, låren och arselet också! allt är slappt och äckligt. jag förfaller och är bara 23, när det är nu jag ska se som bäst ut typ. jag ser ut som att jag fött 5 barn för fan!
jaja.

god natt.


Kommentarer
Postat av: S.s

Gud va roligt att du fått förlängt på jobbet. JÄTTE GRATTIS!!! love

2010-02-19 @ 08:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0